onsdag 16 februari 2011

Gästben i bloggen!

Jag bar röda sömmar, men vad bar mitt sällskap? Låt mig presentera några gästben här i bloggen!



Här ovan syns dubbla par av en, av mig, hatad strumpbyxa. Vår mannekäng hyser dock inte samma känslor för denna strumpbyxa, som säljs i mångpack i antingen svart eller hudfärgat på Lindex. Kvaliteten är visserligen inte den bästa, men hon har inget emot passformen, vilken driver er undertecknad till vansinne. Se där, så olika man kan tycka! :)



Här ovan visas en strumpbyxa från Irland upp! Den är inköpt på Penneys, är i 100 denier och är i en microfiber/elastan-blandning. Om jag minns rätt så beskrev vår modell strumpbyxan såhär: "Den är skön, den är varm, den är glansig och den är sexig!". Det låter ju helt perfekt!


In english: What did my friends wore at the rockabilly concert? First, we have double pairs of a pantyhose I personally hate (bad fit for me) , but my friend didn't have my issues with it. Second: a pair of 100 denier tights from Ireland, bought at Penneys. My friend tells that she loves them!

3 kommentarer:

  1. Jag köpte ett par liknande de från irland till min fru fast på Kapp Ahl med märket body zone. Beskrivningen passar exakt med tillägget att de var mycket härliga att känna på. Känslan gav mig en otrolig kick.

    SvaraRadera
  2. Kul med andra personer som visar sina strumpbeklädda ben.
    Jag förstod inte vitsen med dubbla strumpbyxor som första modellen bar.
    Var det för att det skulle bli mindre genomskinligt?
    Var det för att det skulle bli lite varmare?
    Eller kanske båda alternativen?

    SvaraRadera
  3. Wolfordman: Det är kul att när strumpbärandet kan glädja andra än bara sig själv! :)

    LM: Jag frågade henne och dels var det för värmens skull och dels för att hon ville känna sig mer påklädd. Själv hade jag trollat fram ett par tjockare strumpor bara, men hon är mer av en byx-tjej till vardags.

    SvaraRadera