måndag 9 augusti 2010

Strump-haul #1

Plötsligt ramlar det inte lite läsare här på bloggen. Trevligt, trevligt! Dock så ställer det ju genast lite krav på mig själv, haha. Just nu känner jag mig lite lagom seg efter att ha jobbat härliga 10-11 h pass hela helgen, men jag kan bjuda på en liten teaser. Jag har nämligen fått hem lite godsaker under de senaste dagarna, i form av diverse strumpor och höfthållare.
Det där med "en sak in, en sak ut" har aldrig fungerat speciellt bra för mig. Åtminstone inte när det gäller till min kära samling.



Bilden tog jag med någon lustig nattfunktion på kameran kan jag kanske tillägga. Men den funktionen har väl sin charm den med.

5 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med!
    Skriva ofta, då blir det roligare att följa den.

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara instämma med de 2 tidigare kommentarerna.

    SvaraRadera
  3. Naw, tack alla för berömmet! Det här nästan så att jag sitter och rodnar här bakom skärmen.. ;)

    SvaraRadera
  4. NEJ! GÖR INTE DET!!!!
    Var istället stolt, jag tror att vi är många som njuter.

    SvaraRadera