måndag 30 augusti 2010

Blåsvamp

En söndag spenderar man väl gärna i skogen, letandes efter svamp? Någon svamp hittade jag tyvärr inte, men jag fick åtminstone känna mig som en riktig friskus samt matcha blått med svart!



Dagen till ära bar jag dessa strumpbyxor, som inhandlats på H&M vid något tillfälle. Mörkare än kornblått, men inte marint. En rätt trevlig färg, tycker jag allt.



Här syns en suddig bloggerska knata ut i bushen. Denna bild utan blixt är kanske mer sanningsenlig om strumpbyxornas riktiga nyans.



Riktigt mjuka och sköna strumpor det här. Kanske att jag köpt en storlek för stor, men hellre det än att ha resår som skär in i midjan!

4 kommentarer:

  1. Ser ut som väldigt sköna strumpbyxor, är det Microfiber? Kul med riktiga färger.
    Gick det bra med dom i skogen, man släpar ju i ris och grenar, hoppas de inte blev skadade.

    SvaraRadera
  2. Läckra strumpbyxor. Det är kul att se andra färger än svarta och beiga.

    SvaraRadera
  3. Strumpbyxverkstan: Jag har ärligt talat ingen aning om det är microfiber eller ej! Men de är väldigt mjuka och sköna.
    Och de klarade av skogsbesöket galant. Men jag var ju iofs inte inne i snåren och kravlade runt heller.

    LM: Det tycker jag med! :)

    Pantyh: Tack!

    SvaraRadera