torsdag 20 januari 2011

Konstbesök

Jag gillar svart. Det brukar folk i konstsvängen också göra. Därför blev det lite komiskt när jag kom på mig själv med att vara täckt i svart från topp till tå när jag besökte en konstutställning häromdagen. Men mina strumpbyxor var i alla fall mönstrade, så jag var inte helt massivt svart.



Jag är övertygad om att det här paret kommer från någon av klädkedjorna. Helt okej kvalitet. Trots att mönstret har "hål" så är vinterkylan inte påträngande. Strumpbyxan sitter även uppe bra. Jag skulle vilja kategorisera den som en trevlig vardagsstrumpa!



In english: A pair of tights I wore at an art exhibition some days ago. I realised that I was all dressed in black - what a cliché! - but the pattern made the black a bit more interesting.

4 kommentarer:

  1. Helt klart godkända

    SvaraRadera
  2. hej du =) använder du darkside?
    skulle vara kul o chatta med dig om strumpor!

    SvaraRadera