onsdag 28 juli 2010

Nya supporters

Ni minns säkert att jag hittade ett par nya stödstrumpbyxor längre ned här i bloggen. Jag var nöjd med komforten och stödet men tyckte att jag kunde kosta på mig en nyans mörkare nu när det är sommar. Sagt och gjort. Igår tittade jag in i strumpbutiken på jakt efter en mörkare nyans. Den jag fann och burit idag heter "Nutria".



Ärligt talat är det nog kanske inte just en sådan här nyans jag tänkte mig. Det fanns en "Sun burn"-nyans i Vogues strumpsortiment som hade varit ultimat, men den fanns bara på knästrumpor och stay ups vad jag såg. Nåja, det duger trots allt utmärkt för ändamålet. Mina önskemål om solbrännenyans får ses som petitesser. ;)



Bjuder på denna bild med blixt också. Om någon oroar sig för vad jag har hittat på med mitt vänstra knä så är det bara jag som var klumpig i helgen och skrapade upp knäet på makadam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar