söndag 5 december 2010

Tattoo Montage

Gårkvällen bjöd på ett par, enligt mig, tjusigt mönstrade strumpbyxor. Det är blommor och ornament om vartannat. Basfärgen är brun.



Strumpbyxan heter precis som i titeln på blogginlägget Tattoo Montage och är från märket Silky. Det är en one size men man bör nog inte vara större än vad jag är på vare sig höjden eller bredden om den ska passa. Något som också stör mig av avsaknaden av grenkil.



Utöver de två missarna så är jag stormförtjust, just på grund av det härliga mönstret. Det är en rolig strumpa att ha i samlingen!
Jag köpte den för 70 kr hos SFQ.



In English: Tatto Montage tights from Silky. It's a small one size, but the happy pattern weighs up!

2 kommentarer:

  1. Kan du inte köra en "Nylonstrumpor-för-nybörjare"-genomgång? Jag kan iiingenting om strumpbyxor, men som jag sa, jag är fast här nu! Så lär mig! ;)

    SvaraRadera
  2. Caiser: Hihi, visst kan jag det! Fast jag är lite förvirrad om vad jag ska gå igenom? Är det modeller, tjocklek, kvalitet och sånt du tänker på?
    Jag är ju ingen expert egentligen, det är mer vad jag lärt mig tycka om efterhand eller vad jag ska säga. Aja, jag får klura ihop något om du ger mig en hint om vad. :)

    SvaraRadera