onsdag 13 oktober 2010

Allt som glittrar är inte guld

Det här inlägget försökte jag publicera häromdagen, men då vägrade Blogger att ladda upp bilder. Och utan bilder blir det ju tämligen meningslöst!
Så låt mig presentera ett par strumpor som även de var ute och svirade under förra helgen. Det är ett par strumpbyxor i det här fallet. Minns ej märke eller inköpstillfälle, men jag skulle gissa på att jag har hittat dem i någon fyndlåda på Åhléns eller liknande.



För mig är dessa strumpbyxorna inga favoriter utseendemässigt (att bära dem är dock inget negativt - sitter bra och så är de lite tjockare = håller värmen gott) men de passade bra till min i övrigt silverglittriga klädsel. Glitterskor, glitterstrumpor och en klänning med en stjärnhimmel på! Ändå var det inte alltför iögonfallande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar